сряда, 20 март 2013 г.

Изчистена Картичка

 Здравейте!
Днес искам да ви представя една изчистена и семпла картичка по КФП№160, което отново ни отправя Мария!


Истината е, че на мен ми е ужасно трудна тази задача. Всеки път когато пробвам нещо такова ми се иска да прибавям още и още елементи. Мисля си, че просто не съм създадена да създавам такива картички, въпреки че понякога има толкова много красота в простичките неща :)
Всъщност и претрупаните катрички ме дразнят и според мен съм някъде в златната среда. Искам всяко нещо да си е на мястото! Без излишна скромност, но и без ненужна натруфеност!
Всъщност имам известни съмнения, че картичката минава за семпла, но по моите разбирания е точно такава :)


Пожелавам ви един изчистен от проблеми ден, в който да можете да сътворите прекрасните си произведения!

4 коментара:

  1. Добре, че погледнах тук! Тъкмо се засилих да правя такава картичка - със слънчице и надпис.
    Много ми харесва твоето изпълнение!
    Аз оставам на мисловен режим засега.

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че поне на теб ти е харесала, защото за мен си е малко постничка честно казано, а и надписът не стана особено добре! Тооолкова трудно се пише с контурите за стъкло!
    Поздрави: Вера

    ОтговорИзтриване
  3. Ми не е само на нея , и на мен много ми харесва ! Макар че , и аз като теб , нали сме от една кръвна група , пък и една зодия :))) не си падам много по постните работи ! Обаче , наистина ти се е получила . Понякога има нужда от малко баланс и снижаване , и в живота е така .

    ОтговорИзтриване
  4. Права си Юле! Живота се състои от приливи и отливи, но на мен ми се иска все да съм на гребена на вълната :)

    ОтговорИзтриване