сряда, 13 март 2013 г.

Позакъснели мартенички :)



Добър вечер!
Пиша ви отново днес, че да отхвърля още малко от несподелените творения!:) Сутринта ви представих последното такова, а сега искам да ви покажа с много  голямо закъснение моите мартенички:)


Първи са пеперудите, чието моделче видях тук и реших, че ще излезнат чудесни мартенички от тях. Наистина се получиха много симпатични пеперудки, но отчитам две грешки при изработката им. Първата е, че поради липсата на малък номер кука, ги плетох с голяма такава и второ използвах уж вълнена прежда, а според мен с памучна щяха да се получат по-добре и щяха да изглеждат още по-нежни, ноооооо........какво да се прави? Грешките са за да се учим от тях :)


Всъщност идеята ми беше да изплета такива за момичетата от класовете на Самуил и Калоян, а за момчетата да направя гривни за ръка, НО с моята скорост на плетене за другата година мисля, че ще са готови :)


И така децата се сдобиха с глинени мартенички, които си откраднах от тук, но за съжаление не им направих снимки, защото просто изключих! Много ме е яд, че не ги снимах,  защото Самуил и Калоян си ги правиха сами, почти без моя намеса!


Тези снимки са на други глинени мартенички, които правих за семейството. Много са ефектни и лично аз съм много доволна от резултата :)


Мисля догодина отново да запретнеме ръкави и да се забавляваме с направата на такива мартенички! Тогава нямам намерение да пропусна снимките  на сътвореното от малките ръчички! :)








Пожелавам ви уютна мартенска вечер!


Няма коментари:

Публикуване на коментар