четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Цветя в бежово


 Здравейте приятели,
след едноседмично отсъствие се завръщам и с нови неща:) Така се получава, че все не мога да стигна до блога, но вярвам, че вие ще ми простите:)


Днес ще ви представя свещник в бежово. Предварително ви се извинявам за качеството на снимките. Особено за тези с готовата торбичка, които са правени в последният момент точно преди да ги предам!


 За оправдание ще кажа, че шевната ми машина  се развали  в края на миналата седмица и аз бях много нещастна:( защото нямаше как да шия каквото и да било! Но в такива случаи винаги имам спасение в лицето на моя свекър и тук искам да му изкажа специална благодарност, за това, че два дни идва след работа до нас, за да ми оправи машината! Благодаря ти Румене!


Та както може би се досещате, той ми оправи машината вечерта и веднага след това ших и снимах торбичката за свещника, защото трябваше да го предавам заедно с още един, който ще ви покажа утре:)


Аз си падам по по-наситени и ярки цветове и никога не бих започнала да рисувам нещо в тази гама, освен ако не е по поръчка:) Ето, че и това се случи и аз бях доста притеснена дали ще мога да се справя с това предизвикателство! За мое голямо учудване свещничето просто се случи, на един дъх! Сега чакам отзивите на новият му собственик и много се надявам да си го харесва!


Това е от мен за днес! Пожелавам ви весела и цветна февруарска вечер!:)


2 коментара:

  1. Добре , че е последната снимка та да видя колко е прекрасно всъщност ! И аз страдам от това заболяване - " недобри снимки " :)))))
    Честно казано , аз също си падам по ярките цветове , но понякога душата ми явно сама има нужда от малко релакс в бежово - кафяво - зеленикавата гама .
    Справила си се чудесно и съм сигурна , че се е харесало !

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Юле, драго ми е да те срещна!
    Аз просто не мога да пропусна зелената гама:) Винаги има нещо в зелено! А за бежовото, просто не ме търси:)))

    ОтговорИзтриване