сряда, 13 февруари 2013 г.

Продължение:)


Здравейте, сега ще ви разкажа продължението на  "Моето Коледно Чудо"!
Преди няколко седмици ми се обади Ели, за да ме попита дали може да даде номера ми на жена от фирма, която е получила за Коледа едно от рисуваните ми шишета:) Разбира се, че веднага се съгласих!


Малко по-късно се обади и самата жена от Пумпелина - верига магазини, които предлагат дървени играчки и пособия за деца! Оказа се, че те  са официални представители на доста известни брандове на дестки стоки за България, а и работят по отварянето на т.нар."зелен" магазин, в който ще предлагат био и еко продукти за деца:)Разказвам ви всичко това, зощото поръчката беше  свързана именно с такава  детска дървена игра!


Както ми обясниха една от фирмите - партньори (Beleduc) имаше юбилей, а аз трябваше да подготвя част от изненадата. Замисълът беше да изрисувам една голяма, стъклена купа с животинките от една от дървените им игри, след което в купата щяха да се настанят същите тези животинки , но под формата на сладки:) Много хубава идея!


Дървената игра представляваше, както можете да видите от снимките едно дървено табло с животни по него, а моята задача беше да пресъздам изображенията  от него върху купата:)


Това не беше лесно, тъй като се налагаше да смалявам животинките, а така някои от по-дребните детайли се губеха, защото контура за стъкло не е особено подходящ с дебелината си за прекалено малки изображения! Някои от обазите трябваше да обръщам огледално, а имаше и други трудности в процеса на работа, с които няма да ви отегчавам  сега:)


И така буквално трепереща пристъпих към работата! Толкова много се вълнувах и притеснявах дали ще успея да се справя, но вече бях приела това предизвикателство! За мен не съществува "не мога", има "не искам", а аз исках да се справя! След коледното предизвикателство приемам всичко за шанс, който ми е даден за да се развивам и да вървя напред.


Вярвам, че всеки е предопределен да бъде добър в правенето на нещо!Всеки има някакъв талант, просто някои хора разбират по-рано от други какво е тяхното призвание! Въпросът е когато откриеме себе си да не се боиме да започнеме от нулата! По-добре късно и щастливи с това, което ни носи удоволствие, отколкото нещастни заради страха от промяната!


Пожелавам от сърце на всички, независимо с какво точно се занимават такива опитности, които превръщат хобито в професия, носят радост в ежедневието и осмислят живота :)



P.S. А ето и част от писмото, което получих като отзиви за купата:
" Здравейте,
Пътуването беше прекрасно, а купата, която нарисувахте за нас обра овациите на нашите колеги и партньори.Благодарим за прекрасната работа!"

8 коментара:

  1. Хеййййй , толкова е хубаво !!!
    И поста ти , и онова " по- добре по - късно , отколкото ... " , а за купата - нямам думи !
    Браво , момиче !
    От сърце ти желая само напред и нагоре !

    ОтговорИзтриване
  2. Юлеее много ти благодаря! Ти си първата, която я вижда след публикацията, а когато те срещна тук винаги ми е едно леко и радостно!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво! Мога да си представя как се рисуват тези ситни животинки върху стъклото...
    Чудесно е, когато харесат това, в което си вложил много!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря!:)
    Да, не е много лесно особено, когато по главата ти скачат няколко дечица, а времето те притиска...

    ОтговорИзтриване
  5. Браво на теб!
    Знаеш, че много ти се радвам и те поздравявам с успеха! Напълно заслужена радост!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря Бети! И аз се радвам на твоите произведения!:)

    ОтговорИзтриване
  7. Много красива купа с прекрасно нарисувани животинки!

    ОтговорИзтриване