сряда, 30 януари 2013 г.

Маргаритки :)


Здравейте,
Може би се питате къде се изгубих през последната седмица и половина? Сега ще ви кажа!:)
Имах за изпълнение няколко проекта по поръчка за рожденни дни, най-малкото ми патенце беше болно и времето беше толкова ограничено, че нямаше как да подготвя сносна публикация:( Не че тази е такава, но нямах време дори и за това!


 Днес ще ви представя един комплект от картичка и свещник. Поръча ми ги Юлето за рождения ден на една девойка, която харесвала маргаритки и калинки. Тази задачка се оказа закачка, защото малко преди това правих също с маргаритки комплект за моята приятелка Ели. Сега ще ви покажа маргаритките по-поръчка, защото Ели още не е виждала своите маргаритки и ако ги види тук , изненадата ще се развали!


 Както виждате свещничето е рисуванос бои и контур за стъкло, а също и маргаритките на картичката. Торбичката пък съм изрисувала с акрилни бои преди да я сглобя.
За днес е това от мен, желая ви усмихнат ден!:)


P.S.Съжалявам за лошото качество на снимките, но ги правих късно вечерта и не можах да покажа  всички достойнства на комплекта:)

4 коментара:

  1. Супер е,Картичката страхотна на всички много им хареса и най вече на рожденичката! Браво ан теб Вера!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Юле! Много се радвам, че рожденичката си е харесала подаръка!

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина прекрасен комплект ! И с тези снимки си личи колко е мил . Браво ! Аз също много обичам маргаритки :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря и на теб Юле!!! Защо не се включиш и ти в Предай нататък и ще кажеш какви маргаритки искаш?

    ОтговорИзтриване