неделя, 13 януари 2013 г.

Шушулко


Здравейте мили шушулковци,
днес е неделя и утре започва новата седмица. Може би настроението не е най-приповдигнатото, но си помислете, че с всяка нова седмица се приближаваме към дългоочакваната пролет! :)
За мен беше хубав ден, защото цялата седмица се канех да направя картичката за новото предизвикателство на Мария при Картичкофуриите, а днес още от ранни зори (6,30часа) ми дойде вдъхновението и до обяд беше готова  (добре, че имахме манджа от вчера:). Темата на предизвикателството е "Картичка с природни материали" и е 150-то по ред.
По душа съм си нещотърсач, точно като Пипи и където и да ходя си влача разни неща в нас. Било то коренче или клонче, разни листенца, цветенца, камъчета и семенца, дори веднъж си домъкнах от Витоша цял плик с кори, които събрах от една паднала и изгнила бреза. При всички домъкнати нещица, изобщо не знам как има място за децата!? :)
Точно заради големия брой на материалите, изборът с кои точно да работя ми беше много труден, защото си ги харесвам всичките! Когато станах тази сутрин си казах: "Не, край! няма да се чудя повече! Ще бъдат любимите ми шушулки!"


Винагисъм обичала шушулките: малки, големи и техните бобчета!:) Предполагам, че тези ми предпочитания са породени от любима моя детска книжка на Астрид Линдгрен, а именно "Братята с лъвски сърца". Ако си спомняте там по-големият брат - Йонатан наричаше братчето си Шушулко и винаги, когато видя шушулки или бял гълъб се сещам за стихчето:
"Ще знам тогаз, Шушулко мой,
че туй е твоята душица, 
потърсила мечтан покой
край моята главица"
Веднага след като взех решението, моделът се избистри в главата ми, запретнах ръкави и седнах да майсторя. Трябваха ми само за направата на охлюва около два часа, тъй като си го рисувах и едва след това го изрязвах със скалпела, което отне и повечето време! В него има шушулени бобчета, но не ми се искаше да изпускам възможността да сложа поне част и от шушулчицата:)
Тези шушулки са събирани с много любов от нас с децата! Дано да усетите поне част от тази любов, съхранена и отлежала за да разцъфне в подходящият момент!



2 коментара:

  1. Много идейна :) Благодаря за участието и че ни припомни една любима книга от детството!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ви! И вашите неща са много красиви!
    Поздрави: Вера Григорова

    ОтговорИзтриване