четвъртък, 5 декември 2013 г.

Торбички за Гери


 Добро утро,
Днес ще ви покажа няколко нещица, които правих по поръчка на Гери :)


Освен всичките картички, Гери си поръча през лятото и една торбичка!


Нещо не можах да кача всичките торбички, които направих, но малко по-малко и това ще се случи :)


Тази, която виждате е първата, която и направих.
Тя много обича цветя и си я поръча така: "С цветя в синьо и нещо малко червенко за цвят!" :)


Когато седнах да правя цветята ми хрумна, че може да ги направя с по едно различно венчелистче.


Мисля, че така се получиха много закачливи и весели цветчета.


Торбичката толкова харесала на майката на Гери, че тя постоянно  я питала "Кога ще ми поръчаш и на мене такава?"


Е поръча ми за именният и ден :)

 

И така, това е втората торбичка с цветя, която завърших вчера!


Цветята са в предпочитаните от майка и цветове!



Гери я хареса, а аз се надявам да хареса и на нейната майка!


Пожелавам ви един много хубав ден, изпълнен с усмивки и ведро настроение, а аз отивам да правя сандвичи за училище и ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар