вторник, 31 декември 2013 г.

Последно за 2013-та

Здравейте,
Мислех да не се отбивам повече тази година, но...ето, че пак съм тук :)


Поствам последния ми опит за сносна картичка с коледната звезда!


Да не си помислите, че съм го правила днес?


Неее, правих картичката още преди Коледа по поръчка на свекърва ми:), а я качвам чак сега за да останат колкото се може по-малко несподелени нещица с вас.


Така де - Новата година трябва да се започне на чисто! То колко да е на чисто? Ама като съм започнала нека поне да довърша, че не се знае кога пак ще имам време!
И така:
Коко номер 3 - подарък за рождения ден на Марина;




Толкова се зашматках с качването, че то почти дойде следващия :)))


Тишлайфер вдъхновен от творенията ня Юлето и който си намери уютен дом при Гери;





Пропуснати торбички, някой от тях за Деси, Марина, Ксени и непознати познати, а някои - просто така;)






























Сърчица отново вдъхновени от Юлето :)




















Плико-картички изработени да приютят покани за рожденните дни на момчетата на Деси :) Да са и живи и здрави!











 



Сладки картички по разни поводи и без поводи








Холдърчета за шоколадчета за Хелоуин:







Е това до известна степен изчерпва несподелените творения! Предполагам, че пропускам някои нещица :) Имам започнати и недовършени проекти, както и такива, които са предадени веднага след сътворяването им без да съм ги снимала, но има време!
Цялата 2014-та е пред нас и тепърва ще довършвам започнати проекти, както и бъдещи такива седящи  на изчакване като идеи в главата ми:)))
Пожелавам ви освен весело посрещане на Новата година, тя да ви донесе много здраве, усмивки и творческо вдъхновение!!!
От мен целувки и ще се видим догодина :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар