понеделник, 30 декември 2013 г.

Коледни торбички :)


Здравейте приятели,
Отбивам се само за малко да ви поздравя! Честито Рождество Христово! Честит Стефанов  ден! И ако съм пропуснала да ви честитя и нещо друго, а не се сещам - чувствайте се поздравени!


Магията на Коледа този път така ни омагьоса, че равносметката е две болни деца и едно подивяло от седене в къщи :) Това е и причината да не съм се отбивала последната седмица!



Точно ден преди Коледа успях да завърша тази поръчка за коледни торбички, а днес като по чудо успях да се дигна от леглото преди децата и бързам да ви пиша!


Поръчката за торбичките ми беше дадена още през лятото, но все си казвах, че има време! Та през лятото Коледа изглежда толкова далече!


Да, но децата започнаха училище и въртележката се завъртя! Записах и Борето на ясла, а тогава започна и великото боледуване! Отделно от това имах и други поръчки (не че се оплаквам:) и торбичките останаха за последният момент! Добре, че нашият тати се прибра като по поръчка! Той се зае с най-малкото коледно джудженце, а аз скочих на педала на машината и не се спрях докато не изпълних поръчката :)


Май през ваканцията се изявявам повече в кухнята отколкото на работната маса, ноооо какво да се прави? Наваксвам за през делничните дни :)


Мисля, че по-кратка публикация не съм имала, но се налага да бягам защото вече има събудени деца, а закуска - не!
Пожелавам ви весело посрещане на Новата 2014-та година, ако не се отбия до тогава!

Няма коментари:

Публикуване на коментар