събота, 14 декември 2013 г.

Коледа и "любов"! :)

Здравейте, здравейте!
Пиша толкова късно или пък рано (зависи от гледната точка) защото чакам да се прибере моят любим, а нали знаете как е по пътищата?
Всеки път когато се налага да пътува направо ми се изправя косата! Все чакам да се обади, когато пристигне за където е тръгнал или чакам да си дойде! Прави са хората като казват "Да не ти се случва онова, което ти мислят най-близките"! Та реших докато чакам поне да свърша нещо полезно :)


Започвам с описанието на картичките по реда, в който ги съм ги снимала!


Първата картичка може да ви е позната като модел, защото миналата година правих подобна за Картичкофуриите, но беше със сърца.


Както и да е! Мисля да експлоатирам идеята за висящите  на пръчка канела елементи още!


След като картичката беше готова ми хрумна, че може да се направи още по-добре, така че ще има още опити! :)))


И като съм започнала с експлоатации и интерпретации да ви покажа и следващата картичка  с Коледната звезда!


Тази щанца ми се струва много нежна, но така и не направих картичка, която да ми хареса като изпълнение, така че ще продължа и с нея до постигане на удовлетворителен резултат!


Коледната елхичка! :))) Правих я предната седмица, а усмивките са затова, че я дадох като моделче на децата да гледат от нея за техните картички за базара!


Ако погледнете картичката на Мони ще откриете прилика, но като гледате тази на Калоян....не, че моята първа квилинг-елхичка приличаше на елхичка, нооо какво да се прави? Все от някъде трябва да се започне! :)))


Елхата я преправях, защото когато залепих квилинг-елементите първият картон се накъдри все едно е излязъл от фризьорски салон! Добре, че накрая всичко завърши благополучно :)


Това е любимата ми картичка от коледната ми серия!
Снежко го рисувах и на шишетата за Avent миналата година, но не го бях рисувала на картичка! 


Много ми допада точно този елемент - знаменцата със снежинки! Горките снежинки съм ги взимала преди няколко години, но не си спомням да съм ги ползвала за картичка! Със сигурност давах на децата от тях, но за друго май не съм ги пробвала или поне аз не се сещам! :)

Тук е мястото да отбележа, че на тази картичка пробвах за първи път акварелните моливи, които ми подари моята Марина! Не че не си бях драскала за проба, но това е официално представяне :)Хи-хи!


Като цяло, този младеж ми е любим зимен образ и не съм сигурна, че до края на сезона ще се появи някой друг, който да го измести! :)


И последен за днес е Купидон или ангелче "за любов" :)!


Когато Калоянчо беше по-малък имаше едно пластмасово сърце! Вече беше започнал явно да се осъзнава, че е момченце и  искайки да прилича на батко си и баща си решил, че сърчицето не му трябва вече! В този момент дойде до мен и ми каза: "Мамооо подарявам ти това сърце за любов!" 


Та и аз така - направих това ангелче "за любов"! А като заговорихме за любов е време да ви пожелая лека нощ, защото най-накрая дочаках моята половинка от дългият път!


Пожелавам спокойна нощ на нощните птици и прекрасен, цветен и усмихнат ден на дневните! Целувки от мен!











Няма коментари:

Публикуване на коментар