вторник, 26 ноември 2013 г.

Позакъснели празнични фенери


Здравейте приятели,
Помните ли когато ви се оплаках, че компютъра ми е бъгясал и всичките ми снимки май са заминали? Тогава стана на въпрос, че имам некачвани неща от лятото,а и не само:) Тъкмо беше минал Хелоуин, а аз както никога до сега бях понаправила някои нещица по случая, които не можах да ви покажа:(


Всъщност този празник ми е толкова чужд и безразличен, че не може да ме трогне особено, но не така седи въпросът с децата!


Както е известно на всички децата са много лесно приспособими, особено що се отнася до неща, които им се нравят :) За тях такива празници са весели и приятни щом се прекарват в компанията на приятели и особено големи количества лакомства!


Въпреки непоносимостта ми към такива чужди и много комерсиализирани празници започвам да се пречупвам покрай милите ми наследници, които от година на година все повече се интересуват кога се празнува както св. Валентин, така и Хелоуин. Та покрай техните вълнения реших да зарадвам Самуил, Калоян и техните съученици с малко подходяща украса за училищните стаи и не само, но продължението на историята ще ви разкажа друг път...


Като всяка средностатистическа домакиня разполагам с буркани, които само ми се пречкат из шкафовете, но пък не ми се изхвърлят, 'щото може да потрябват да се прибере някоя манджичка, да се затвори малко зимнина в пристъп на лудост или пък да се нашарят както си трябва при някой творчески порив:))) Е случаят е точно такъв и аз реших да го използвам  хем да се зарадват дечицата, хем да отворя малко място за нови скъпоценни стъкленици!


След повърхностно изучаване на нужната информация в нета, отворих шкафа, награбих бурканите и рециклирането започна!


То не бяха салфетки, то не бяха бинтове, то не бяха бои... честно казано по едно време направо се хванах за главата от работата, която си отворих!


В интерес на истината преувеличавам, защото обичам да се занимавам с такива неща, а когато са за децата и крайният резултат е равен на усмивки - цялата бъркотия се забравя много бързо :)
Догодина - пак! Хи-хи!


А сега ви пожелавам спокойна нощ и да сънувате много приказни сънища!

Няма коментари:

Публикуване на коментар