понеделник, 11 ноември 2013 г.

И замириса на...Коледа:)



Циганско лято или закъсняла зима, но от където и да го гледаме времето, Коледа чука на вратата:)


Не, че е  лошо, ноооо лека-полека трябва да започнеме с подготовката за зимните празници!


Ето и още нещичко, което понаправих през изминалата седмица:


Това са коледни картичко-пликчета, които могат да приберат в джобчетата си малко шоколадче или пък бонбонки от типа на M&M's или Skittles. Съжалявам, че не разполагах с нещо сладко от изброените за да придобиете по-пълна представа.


Нека не забравяме все пак, че децата обичат сладко независимо на каква възраст са;)


Картичката е правена със същата щанца, но докато направя пликчетата най-малката част - тичинката изчезна, а това е и причината поради която тичинките на картичко-пликчетата съм ги правила с брадс.


Самуил много хареса тази картичка:)


Той вече има някакво чувство за национална принадлежност и с гордост ми каза, че картичката била в цветовете на знамето! Повече му харесвала от пликчетата!!!


За Калоян всичко е Мноооого хубаво, а пък Борко се радва дори и на някое боклуче, което му давам да хвърли в кофата, така че неговото мнение няма да го взимам под внимание все още:)))
Лека вечер  и добро настроение от мен!


2 коментара:

  1. Мммда, и аз още се туткам с приготовленията, а тя Коледа наближава...няма време! Да се захващаме за работа:). Харесват ми твоите неща. И на мен картичката повече ми допада.

    ОтговорИзтриване
  2. Ха-ха-ха-ха еееми... Това е! И ти като децата :)))
    На шега, на майтап, но ти си вече трети или четвърти човек, който харесва картичката повече от пликовете :)))

    ОтговорИзтриване