петък, 25 юли 2014 г.

Още спомени от Март :)

В мартенската папка със снимки вчера открих още няколко картички, които не съм ви показвала (то пък, като че ли много съм ви споделяла в последно време:).
Вече честно казано не си спомням на къде са тръгнали точно тези картички, но пък доказателственият материал под формата на снимки си седи :)
Рисувано стъкло, перли, сатенена лента, цветни картони и любимите ми теменужки:











Цветни картони, плетен на една кука нарцис, дистрес мастило, контур за стъкло, сатенена лента и копчета. Със сигурност малкото зелено копченце ми е от Тони - наградата за копченото предизвикателство при Картичкофуриите :) Тони много ти благодаря за прекрасната награда! Въпреки, че беше преди повече от година все още разполагам с прекрасни цветни нещица от теб и непрекъснато те споменавам с добро♥!















Цветни картони, сатенена лента, дистрес мастила, дървесна кора и плетена на една кука пеперуда:


















Вече почти приключих с мартенските неща, остана ми за утре още нещичко, но сега няма да издам нищо :)
Пожелавам ви уютна вечер с любимите хора:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар