сряда, 23 юли 2014 г.

Малко спретнато калъфче с цветенце отпред :)

Здравейте малки, големи и още по-големи,
Това не е милион и едно желания, но правя каквото зависи от мен :)


От миналата учебна година не се отбивам много често насам, тъй като откакто съм пуснала най-малкото ми фъстъче на ясла почти не е спрял да боледува :(


При всички тези посещения до нашата лекарка  нямаше как да не забележа, че калъфчето за отоскопа и' (това с което преглеждат ушите), вече е доста старо и велкрото му се е разкъсало.


Лекарката видя, че се заглеждам по него, а аз и' предложих да направя ново. Не знам защо съм станала такава, но определено при последните ни посещения много ме дразнеше да го гледам това скъсано калъфче.


Лекарката веднага се съгласи, а аз още по пътя за нас вече знаех какво искам да е новото калъфче! От три различни материи, които да си отиват цветово и както си беше при оригиналното калъфче - с две джобчета вътре.
 На следващият ден беше скроено, но трябваше да го оставя и да свърша няколко малко по-належащи неща.


Мислех като го завърша да мина през нея и да го оставя, но за нещастие пък средното дете вдигна температура и трябваше да отидем по този неприятен повод.


Лекарката много се зарадва, а аз още веднъж видях блясъка в очите, искрената радост, нещото което осмисля всичко с което се занимавам без значение какво излиза изпод ръцете ми!


На всички пожелавам лека и приятна вечер :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар