вторник, 29 юли 2014 г.

Цветя и чаши


На 9-ти април моята мила свекърва има рожден ден! С моята скорост на качване аха да дойде следващият преди да ви покажа подаръка за този :), но все пак графика премина към април, така че все пак има надежда и да наваксам до тогава:)))))


Тя е една прекрасна жена, която аз много обичам и уважавам, а най-хубавото е, че чувствата ни са взаимни. Чуваме се по телефона поне веднъж на ден, а понякога и доста повече :) Можем да си кажеме всичко, дори и когато едната не е съгласна с другата. Не, че не сме се карали за разни неща, но хората не се разбират и с родителите си! С риск да се повторя ще кажа, че ние сме по-скоро приятелки отколкото снаха и свекърва :)


Та на 9-ти тя има рожден ден и реших да и' направя две чашки за кафе в комплект с декупажирана кутия за разни съкровища :)


Подарявала съм и' всякакви свещничета, вази, бурканчета и какво ли още не от моите нещица, но до момента не и' бях подарявала чаши. Реших, че ще е добре защото те със свекър ми двамата много обичат да пият кафе и винаги когато са си в къщи кафеварката е заредена.


Тя обича жълто, зелено, бяло е и други цветове разбира се, но ми хрумна да подаря чашите, като заедно с тях и' поднесем и едни красиви мини нарциси.


Свекърва ми много се зарадва на изненадата и сега си пие кафето в тези чаши!


Пожелавам и на вас да имате такива добри взаимоотношения с всички роднини защото това е безценно ♥!
Прекрасен творчески ден и на вас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар