четвъртък, 24 юли 2014 г.

Един моливник от Март

Да правилно сте разбрали! Моливникът за който ще ви разкажа е от месец Март :)
Един мартенски ден (вече не си спомням точно кой, а и няма значение) моята свекърва ме помоли да направя комплект моливник и картичка, които и' трябвали за подарък.


Лично за мен Март е пролетен месец :) с всичките си прекрасни цветя и събуждаща се природа, а и тогава бях почти изцяло на вълна плетене на една кука. Тогава вече си бях измислила модела на плетения нарцис и реших да го използвам.


За моливника  използвах кутия от зелен чай, която боядисах с акрилни бои, направих декупаж, а след това специално за него изплетох и дантелки, които да си отиват с картичката - нарцис!



Не знам защо в последствие реших като състаряващ ефект да използвам много разредена бронзова акрилна боя върху моливника. Резултата нещо не ми допадна, но пък жената много си го е харесала и дори казала, че не трябвало да и' се подаряват такива неща защото дъщеря и' щяла веднага да си го присвои :)))


Пожелавам на всички един прекрасен летен ден изпълннен с творческо настроение! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар