петък, 5 април 2013 г.

Бонбонена изненада :)



Пазех тази картичка в тайна, защото я правих за рождения ден на Марина и исках тя да си я види първа, но предизвикателството на Lando Арт и хоби  при Картичкофуриите ме подтикна да ви я покажа днес! Това е така, защото я правих с картони Core'dinations и изключително много си пасва с предизвикателството!


Картичката я правих с много любов за любимата ми приятелка, която както съм ви споменавала вече много харесва розово-лилавата гама и заради това наблегнах на нея!


 Също така сладките малки пеперудки плетох на една миниатюрна кукичка с една единствена нишка мулине :)


Ще кажете, че съм сбъркана, но пеперудките трябваше да са мънички и в тон с останалата част от картичката и това е резултата! :)


Плетох пеперудките два дни, а това ми причини болки в очите и главата, но пък си заслужаваше!


Доста рядко харесвам моите произведения, споменавала съм го вече!


Правя нещо с много желание и ентусиазъм, а когато го завърша вече не ми харесва.


Имам само две-три картички от многото, които наистина ми харесват и след като са готови!


Тази е една от тях, колкото и нескромно да звучи!


Тази картичка трябваше да е много специална и вложих в нея наистина много любов и труд!


Нека тя ви донесе бонбонено настроение и поне една усмивка в този мрачен ден!

6 коментара:

  1. Наистина е много бонбонена и сладка!:) Харесват ми различните конци и пеперуди и определено си личи,че си вложила много любов в нея:) Твоята Марина е истинска късметлийка;)))ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Вили! Наистина си много мила! Радвам се, че мислиш така!
    Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Верааааааа , прекрасна е ! Не , вълшебна е !!!!!
    Блазе на притежателката ...
    Определено е щастливка да има такава прелест !
    Браво , мила , справила си се повече от чудесно !

    ОтговорИзтриване
  4. Юлеее, много ти благодаря! Радвам се, че ти харесва! Гушкам те! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Личи си колко много труд си положила и си е заслужавало. Цветовете са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  6. Тони, благодаря ти мила! И твоята картичка много ми харесва :) Това лилаво ми е такава слабост, че...
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване