събота, 9 август 2014 г.

Комплект за кръщене


 В априлската папка със снимки открих и един комплект за кръщене, който моя съседка ме помоли да приготвя :)


Спомням си момента много добре защото по същото време, когато го правих голямото ми момче тъкмо се беше върнало от зелено училище, а после нещо не му беше добре и ходихе по болници нагоре надолу, но това е тема на друг разговор...


Та точно преди да се върне от зеленото, нещата бяха почти готови и благодарение на това успях да ги завърша на време при цялото притеснение покрай детето.


За първи път ми се наложи да приготвям кутийка за коса и шише за светена вода, а това доста ме беше притеснило, но и това отмина благополучно :) Пожелавам на детенцето да е живо и здраво и да носи на родителите си само радост!


Може да ви е странно, че декупажираните ми неща са само два вида, но си нямам други десени салфетки и като правя нещо си ги изполвам тях, поне за сега де :)
По-добре с малко отколкото без нищо :)


Пожелавам ви един прекрасен съботен ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар