събота, 16 август 2014 г.

Джобарник :)


Здравейте,
Тази седмица имаше голямо тичане нагоре-надолу, но по-голямата част от работата е свършена, така че отново съм на линия :)


Пиша малко късно и ще бъда кратка, поне доколкото това е възможно за една словоохотливка:)
За първи път чух думата "джобарник" през месец Май :) Една приятелка ме попита дали мога да  и' направя такъв и се наложи да ми обясни и какво има предвид, защото си нямах идея какво означава това :) Изобщо не знаех, че така се наричат нещата за закачване с много джобчета по тях :)))


Трябваше и' за нейна позната, която чакала бебче, а условието беше да е на морска тематика и да е с размер 60/100см. Също така получих и малка скица на джобарника, как трябва да изглежда ориентировъчно.
Всичко си вървеше добре, взех материалите, но в следващият момент най-малкото ми фъстъче се оказа болно от някакъв вирус и приключението започна...


То не беше боледуване, не беше чудо! Беше започнал да се обезводнява, влачихме се до сто болници, пък за малко и да ни приемат в Инфекциозна, наложи се да седя няколко нощи да кроя за да компенсирам ... изобщо стресът си беше на ниво абсолютно цялата седмица, през която трябваше да изпълня поръчката.


За капак на всичко и машината ми нещо беше бъгясала точно последните дни и не можеше да се шие, но за финала на пук на всички перипетии успях да изпълня поръчката :)


Снимките не станаха хубави, защото ги правих наистина в последния момент, слънцето направо си се скриваше докато тичах към градинката с надежда за малко повече светлина отколкото в нас, а пък в последствие се оказа, че батериите са се изхабили, а аз разбира се нямах резервни пък и започна да пръска дъжд, така че каквото съм снимала - снимала! Все пак може да се добие известна представа какво представлява прословутият джобарник :)


За сметка на всички неприятности, които ме сполетяха по време на изпълнението, пожелавам на жената едно прекрасно, здраво и щастливо бебче и се надявам всичко при тях да е минало както трябва!


А на вас пожелавам спокойна и прохладна нощ!


P.S. Може би вече трябва да започна да се подписвам с "Твой приятел вечен, Весел Патиланчо" при всичките неща, които ми се случват...:)))


Няма коментари:

Публикуване на коментар