четвъртък, 7 август 2014 г.

Модифицирана кокошка


Здравейте,
Вчера нали ви казах, че отивам да шия?
Да, след като писах тук седнах да шия поредната кокошка за момиченцето на моя приятелка :)
Различното при нея не са само цветовете, но и дизайна. Преди време ме бяха питали дали тази кокошка може да се пере. Е точно тогава не можеше, тъй като тогава все още ги шиех изцяло като парцалена кукла.


В последствие започнах да им слагам малко ципче отдолу (поне на тези за моите деца), от което може да се изваждат парцалите при нужда от пране, но това се оказа много трудоемко и ненужно!


Последното ми изобретение е вътрешна възглавница, която е пълна с парцали и е неотваряема, а отвън като калъфка се поставя цветната част - "лицето" на кокошката :)
Малко ми е тъпо заради черната ципова лента, но нямам достатъчно дълъг цветен цип, който да сложа. То не, че черното не е цвят де :)


Единствения недостатък е, че малко трудно се поставя възглавницата в калъфката заради формата, но все пак е доста по-бързо и отнема много по-малко време отколкото с цялостното пълнене, а и изпразване на тази грамадна кокошка.


Отелно от досадното празнене и пълнене при всяко пране седи и въпросът със съхранението на всичките парцали, които никак не са малко - поне 4-5 плика като от била. Дори и за ден да е съхненето пак ти се пречкат :( Сега и този проблем е решен!


Може и да са ви писнали моите кокошки, но аз си ги обичам главно защото те взимат дейно участие в рециклирането. Споменавала съм го, но пак ще повторя, че при шиенето на  разни други неща ми остават и много парцалчета с миниатюрни размери, които не могат да се използват за друго освен за пълнеж на парцалени кукли.


Другата алтернатива е да бъдат изхвърляни, но защо и аз да съм фабрика за боклуци, като Земята и без това е зарита :) Знам, че е това е малко, на практика нищо особено, но ако повече хора мислеха като мен нещата можеха и да са малко по-различни :)




Желая ви лека и приятна вечер в приятната компания на любимите ви хора :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар