сряда, 6 август 2014 г.

Отново теменужки и малко рециклиране :)


Добър вечер,
Ето какво си правих през нощта, а и днес през деня:


Няма специален повод за тези чашки, просто ми се рисуваше и аз се отдадох на порива :)
За съжаление по едно време вече ми се размаза погледа и трябваше да прекъсна, но това не ми попречи днес да ги довърша :)


Да знам, че за пореден път ви занимавам с тези теменуги, но много си ги обичам и просто не можах да се въздържа :) Е по-различното тук са чашите, които в случая са стъклени, а не порцеланови.


Точно стъклените чаши ме притесниха със снимките  защото като ги гледам изглеждат красиви, но когато ги снимах се оказа, че почти нищо не се вижда от тях :) После се сетих, че имам стиропор и веднага прибягнах към помощта му!
А сега към рециклирането!


Преди време правих фенери от буркани, но тези с четвъртитата форма, защото именно тя много ми допада - по-различна и разчупена от обикновената кръгла! Исках да си направя такива фенери и за вилата и започнах да си заделям буркани точно с тази цел.


Да, но вчера като търсих нещо в шкафа се оказа, че съм насъбрала буркани за целия китайски народ да стигнат, а фенери на лице няма никакви! :)


Казах си, че и без това съм се хванала да рисувам с боите за стъкло, та защо да не започна да отмятам и по малко от тази работа дето и без това само отлагам?
Ето го резултата, но още си няма дръжка! Може като я измайсторя пак да го снимам - вече напълно готов:)


Аз отивам да дошивам едно нещо, а на вас ви пожелавам приятна вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар