петък, 28 февруари 2014 г.

Мартенски приготовления през февруари :)


Здравейте,
Винаги съм обичала месец Март защото това си е моят месец! Заради рождените ни дни - на мен и майка ми.


Аз съм на трети март, а тя беше на 4-ти и винаги ми казваше, че аз съм нейният подарък! А пък началото на месеца с всичките си поздрави и мартенички винаги е било сигурен знак за идването им!


После се включи и 8-ми март като денят на мама, който съм очаквала с нетърпение за да я зарадвам с направена от мен картичка, а на още по-късен етап пък се превърна и в мой празник :)


През март са родени и други много скъпи за мен хора. Изобщо това си е един прекрасен женски месец, който мога да кажа, че чувствам като мой!


Приготовленията за Март започнаха още преди седмица и нещо-две! Направих доста мартенички и съм доволна, че не останаха съвсем за последния момент!


Мартеничките! Те са наш национален символ, който си мислех, че е само наш пък то се оказа, че не е точно така! Както и да е! Та мартенички всички сме започнали да правим още в детската градина.


Спомням си, че ни учеха как се оплитат конците, как се правят помпончета  и пискюлчета и още какви ли не неща! Едно време си беше хубаво в детските градини за разлика от сега, но това е друга тема на разговор...


По-късно като ученичка вече правех мартенички за всички в семейството, а явно гордата ми майка ги разнасяше за да ги показва на колежки и приятелки :)


Един ден приятелка на мама (леля Лили) я попитала дали мога да направя повече мартенички защото искала да си купи от мен. Спомням си колко радостна бях тогава и не можех да повярвам, че някой толкова е харесал точно моите мартенички, че иска и да си купи. Какво да ви кажа? Детска му работа :)


Сега производството на мартенички в къщи е много голямо защото трябват за всяко дете и учителките му, за приятели, колеги, роднини, че даже и малко за продажба :)


То излиза накрая, че само за семейството и нуждите му ни трябват към 150-тина приблизително :) Е нашите вече са готови и чакат утрешния ден!


Пожелавам ви лека вечер и приятна почивка в добра компания! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар