понеделник, 17 март 2014 г.

Пролет през март :)

Здравейте приятели,
Не знам какво ми става от известно време и защо така не ми върви с писането! Не е като да не правя нищо. Преди и един кламер да изкривя бързах да го споделя, но откакто Борето е тръгнал на ясла просто съм като изцедена с това боледуване, тичане и притеснения! Все се заричам, че ще наминавам по-често, а или заспивам вечер с децата или бързам да оползотворя времето да понаправя нещичко преди да съм тръгнала да взимам някое от тях, че като са будни и в къщи просто нещо не ми се получават нещата с правенето:)
Често заспивам и се будя по нощите в два-три часа и веднага скачам да правя нещо за да си наваксам пропуските от деня и особено ако имам поръчка. Изобщо стресът е на ниво, а за скука и дума не може да става :)
Ето дори и сега само докато напиша тези няколко реда  трябваше да прекъсна сто пъти! Затова нека не губя повече време в приказки, а направо да започна с показването, което днес ще е свързано с няколко свещничета за рождени дни.
Минзухари:






Теменужки:






И моите измислени слънчеви цветя :)






Този път няма да съм толкова обстоятелствена както обикновено, но е крайно време и аз да си лягам, че утре ....
Желая ви лека нощ изпълнена с уют и топлина, в очакване на пролетта...  

2 коментара:

  1. Много са красиви! Особено ми харесаха теменужките! Нали си падам по лилавото :) Пожелавам ти да имаш повечко време за себе си, за творене, за споделяне и най-вече за забавление.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Тони :) И аз си падам по лилавото и си мисля, че особено някои от следващите публикации мноооого ще ти допаднат! Имаше много теменужки този месец, а що се отнася до забавленията ще се радвам ако успявам да осъществя всичките си идеи, но това е тема на друг разговор :)
    Поздрави и прегръдки :)

    ОтговорИзтриване