петък, 21 февруари 2014 г.

Валентинки за Валентина

Здравейте, здравейте!






Аз все се заричам да си качвам нещата едва ли не в момента, в който ги направя, но все така се случва, че не мога да стигна до компютъра и винаги изоставам.
Това трябваше да е публикация още преди Свети Валентин, но ето - чак сега сядам да пиша :)






Една приятелка от квартала ми предложи още в края на миналата година да ме запознае с нейна приятелка, която се занимава с бижута и има малко магазинче. Запознахме се и се оказа, че момичето е много симпатично, а в нейното малко магазинче на име Лолита Фуерте има всякакви съкровища! Валентина ми обясни, че преди време имало една жена, която правела ръчно изработени картички специално за нея, но заминала за чужбина и от тогава си няма картички. Хареса някои от моите и любезно направи местенце за тях.
Тези картички и част от предни, които вече сте виждали са именно за малката съкровищница на Валентина. Не съм споменавала нищо за това, тъй като все забравях да питам дали може да пиша за нея тук :)





 Оставих ангела за десерт защото още с показването му Валентина много го хареса, тъй като си отива със последната и серия бижута с ангелчета. Толкова му се за радва, че някой решил да и го вземе като картичка за рождения ден, а тя беше много щастлива, че са я зарадвали тъкмо с него :)
А на раздяла ще ви покажа и сърчицето, което  подарих на Валето за именния ден, който както разбрах с малко закъснение бил на 10-ти февруари по православния календар (Света мъченица Валентина) :) 






 Пожелавам ви приятен следобед и уютна вечер!

1 коментар:

  1. Чудех се къде се изгуби в последно време. Звучи ми познато. И аз редовно не стигам до компютъра. Картичките ти са много сладки. Определено фаворит ми е първата с пилетата. Успех с Валентина. Да ви върви много и на двете!

    ОтговорИзтриване