сряда, 18 февруари 2015 г.

Зимни рози

 Привет,


През декември ми попаднаха малки парченца от някаква изкуствена материя и аз веднага прецених как ще им видя сметката :)


Почти веднага бяха нарязани и преработени в ето тези рози.


Някои от тях станаха брошки, други украшения за коса. Някои отидоха при приятелки, а други дори и не успях да снимам....
Останаха и за мен де!


Хайде вече да идва тази пролет, че цветята от декември са ми зацъфтели из къщата :)


И това не е само в преносен смисъл! Преди Коледа ми цъфна една орхидея точно на 23 декември, едно сакъзче - на 30-ти преди Нова Година  в същият дух гледат да ги догонят и другите цъфтящи растения, а на вън камък се пука и сякаш ме стиска за гърлото тази зима!


Все едно няма никакво намерение да си тръгва, но май то вече ми се превърна в традиция да си мрънкам за пролет след като минат празниците :)


Весела и спокойна вечер от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар