петък, 13 февруари 2015 г.

Първа текстилна кукла : )


Здравейте,
Знам, че заглавието звучи много идиотски като се има предвид колко шити неща съм показвала :)


Тук имам предвид нещо друго! Дизайна е по скица на една прекрасна художничка,а аз сама си правих кройката по нея :)


То си личи и от резултата, че не съм много добра в правенето на кройки, но пък никой не е перфектен в новите начинания :)


Непрекъснато човек претърпява своеобразно развитие и подобрение в дейностите, с които се занимава, а това му е и хубавото, защото можеш да направиш сравнение колко си се развил към настоящия момент само като извадиш първите снимки!


Е днес ще ви покажа първото ми творение - това мило, малко и грозничко меченце, което сътворих по скица!


Правих го октомври миналата година, но към настоящият момент имам още няколко текстилни кукли и смея да твърдя, че с всяка следваща ставам все по на "ти" с тези творения :)


Да знаете, че започнах този пост още миналата година, гореспоменатият месец и чак сега сядам да го довърша! Направо ме е срам, но покрай работата и събитията  с баба просто не ми се пишеше....



2 коментара:

  1. Браво, чудесен първи опит. Продължавай все така, всяка следваща е по-добра от предната :). Ще чакам да видя и другите :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Тони! Сама виждам, че е точно така както ти казваш :)
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване