сряда, 9 август 2017 г.

Робин

 Здравейте приятели,


Днес ще ви запозная с Робин!


Това е едно много миловидно роботче, което правих по скиците на Ксения!


Той е втората текстилна кукла и изглежда много по-добре от първата - мечето, което вече ви показах :)


Този е направен от лен, вата, копчета и разбира се цветни апликации (за къде съм без тях?), които правих на машината.


Казва се така, защото още докато правех кройката, все ми се въртеше това име и така си остана:)


Докато го правех Бобчо, който тогава беше мъничък постоянно се въртеше около мен и си мислеше, че роботчето ще е за него.


Въпреки всичките ми опити за обяснения които проведох, когато предавах Робин моят Бобин изпадна едва ли не в истерия и се принудих да му обещая, че ще има такъв, но по-специален и  за него.


В последствие последва такава психо атака от негова страна, че няколко дена след като го предадох, на бял свят се появи и Робин 2 :)


От този момент са изминали вече две години и половина, но Бобчо продължава да си го разнася и да си спи с Робин!


Единственото лошо, което му се случи е отстраняване на голямото копче, което биде въртяно, дърпано, гризано и какво ли още не!


Сега поне мога да давам и някаква гаранция защото сме тествали играчката лично :)


После се появи и момиче-робот, което тогава кръстих, но в момента не мога да си спомня как!


То с моето темпо на публикуване е странно, че си спомням изобщо какво съм правила! :)


Е няма да ви лъжа! Има и такива неща, които нямам спомен, че съм правила! Крият се големи изненади когато се разровя за снимки из старите папки!


Та примерно "Ронда" да я наречем освен, че е момиче и като размер е по-малка от оригиналният Робин.


Такъв е и Робин №3, но си мисля, че въпреки умалението по нищо не отстъпват на големите!


Хайде стига съм ви занимавала с роботи днес!


Пожелавам ви весел и възможно най-прохладен ден!









2 коментара:

  1. Чудни роботчета! Мноооого ми харесват. Радвам се да видя нещо ново от теб, макар и дву годишно :)
    Ще чакам нови неща!
    Прекрасно лято

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони,
      Радвам се, че си се отбила! Има още много несподелени стари, а и нови нещица, които постепенно ще качвам :)
      Прекрасно лято и на вас!

      Изтриване