сряда, 2 август 2017 г.

Бебешки гнезденца :)



Ето ме отново! :)
Днес ще ви разкажа за запознанството ми с една много симпатична дама на име Иглика!
Стана в началото но годината чрез една приятелка, която ми звънна и ме попита дали искам да шия за друга нейна приятелка “бебешки гнезденца“.
Да си призная първоначалната ми реакция беше на изненада и само я попитах "Да шия КАКВООО?" - изобщо не знаех за какво става въпрос,но пък ми стана много любопитно да разбера!


 Свързах се с Иглика по телефона и се разбрахме да се видим.  Още от първия момент тя ми стана много симпатична, но каквото казват хората за "краставите магарета" същото се отнася и за хората на изкуството!



В интерес на истината аз много се притеснявах какво ще излезе, но Иглика ми обясни, че това са едни специални бебешки приспособления, които служат да "прегръщат" малките бебчета, а те да се чувстват по-сигурни - точно както в корема на Мама!


 И така - видяхме се и след разяснения и уточнения се прибрах в къщи за да се пробвам с едно "гнезденце" за мостра. Когато бях готова го върнах обратно към Иглика за одобрение, а когато и това стана взех от нея и материалите за останалите четири гнезденца.



За съжаление нямам хубави снимки  от тогава защото беше доста мрачно времето, а и не успях да снимам всичките "гнезденца", но скоро имах повод да шия отново за нея и този път снимах ;)



През месец Юни имах повод да потърся Иглика защото хореографът ни от групата по народни танци “Гайтани„ - Влади Костадинов чакаше бебче!


Ние от групата “Красно село„ много си обичаме Влади, защото той е много търпелив, обяснява прекрасно и нагледно, ако някой не е разбрал някоя фигура той показва отново и отново докато не ни стане ясно и изобщо според мен би трябвало да му плащаме "вредни", че се занимава с нас! :)


 И така! Разбрахме се да направим изненада на Влади за бебето! Наговаряхме се какво ще му вземем и аз предложих да направя за бебчето "гнезденце".


Предложението беше прието, но аз реших да се свържа с Иглика за да поискам разрешение от нея, тъй като гнездата Sleepippi са си нейни и това, че съм ги шила за нея не ми дава право да го правя без нейно разрешение!


Речено - сторено! Обадих се, а тя от своя страна ме помоли да освен това за Влади да направя и за нея още няколко! Така и стана!


Надявам се да ви харесат както на вас, така и на малките си притежатели и най-вече на бебчето Борис, което със сигурност е обичано от много хора още от преди раждането си!


Пожелавам на всички деца да растат здрави, щастливи и с много игри!


На техните родители също много здраве за да могат да им се радват и да играят с децата си!


От мен - много усмивки и слънчев ден! 





Няма коментари:

Публикуване на коментар