сряда, 9 октомври 2013 г.

Топло одеало :)


Привет!
Не съм писала от много отдавна и за това ще започна с нещо наистина голямо:) Днес ще споделя с вас одеалото, което ших за най-голямото ми момче - Самуил!


Всичко започна  от желанието ми да разчистя в нас от безбройните поларени парченца, мотаещи се  навсякъде! Те бяха толкова малки, че от тях не можех да шия дрехи, но въпреки това някак си не ми се искаше да ги изхвърлям :)
Хрумна ми, че може да ги направя на квадратчета и да ушия одеало!
Речено - сторено :) Нарязах всичко на квадратчета, а след това си направих и схема, по която да ги съшия - за да не стават грешки при огромният им брой!


Одеалото стана ОК, но  ме дразнеше обратната страна, която беше цялата на ръбчета от шевовете!
Мислех си да направя още едно такова, но първо вече нямах такива парчета полар, второ - щеше да стане още по-голяма шарения и трето, но не на последно място - толкова много ме мързеше да режа още квадратчета, че реших да го направя като олекотено одеало!


Скроих страната към тялото от жълто хасе, същото с което допълних и ширината на поларената страна. По средата сложих и един слой вата - все пак зимата идва!:)
Единствената забележка, която получих за него беше, че е много голямо, но какво пък? То детето няма вечно да си седи толкова малко ;)


Хайде, пожелавам ви уютна вечер и ви казвам чао, че трябва да тичам до училище за да взема въпросното дете:)
Поздрави и :)


P.S. Забравих да изкажа благодарности на моя малък помощник за снимките:) Това е Калоянчо - винаги готов за действие :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар