петък, 12 юли 2013 г.

Маргаритки за Маргарита :)


 Привет,
Ето още един свещник, който изостана от програмата:) Правих го още преди Цветница за една Маргарита :)


Различното при него  е торбичката. При мен явно има някакъв проблем с повторенията. Просто не ми се правят едни и същи неща! В случая измених цялата торбичка на свещника!


Направих я от друг плат, а и  исках да изпробвам как ще се получи елемента с разноцветните ленти плат, който съм рвиждала да използват в различни блогове за шиене.


Не ми се получи толкова добре колкото ми се искаше, но пък откакто се престраших да я направя съм предимно на вълна шиене:)


Нещо, което не знаех за маргаритките е, че името им идва от гръцки и означава перла. Древните гърци са ги кръстили така защото листенцата им наподобяват наниз от перли.


Предполагам, че тези маргаритки както не са първите, така няма и да са последните, но всички бъдещи винаги ще бъдат с някакъв различен елемент...


Пожелавам ви един чист и нежен като маргаритка ден, изпълнен с много творчество и усмивки! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар