петък, 12 юли 2013 г.

Етно :)


Здравейте,
Днес закъснях, но въпреки това ще ви представя поредната красива чанта - дело на свекърва ми.


Кръстих я "Етно", тъй като фигурката на външният джоб тооолкова много ми прилича на красив народен мотив :)


Това е и причината, поради която ми хрумна да направя снимките на фона на гайдата. Е не са най-прекрасните, но съм правила и къде по-лоши :)


Тази етно-чанта ми е фаворитка! Влюбих се в нея от пръв поглед и веднага ми се прииска да е моя, а се оказа, че това не е само мое желание.


На колкото приятелки я показах - толкова я хяресаха. Тази чанта има невероятната способност да изпъква, дори когато е в група с други чанти въпреки, че не е с някакви ярки цветове :)


Предполагам това се дължи на някакви асоциации с народното творчество, традицията и корените, които ни свързват с нея!


Пожелавам ви спокойна нощ, а защо не и ползотворен цветен ден, като се има предвид колко късно публикувам :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар