неделя, 30 юни 2013 г.

Черно и бяло


Здравейте,
Днес отново съм на линия, колкото и да е странно това за активността ми в последно време! Изобщо много неща останаха несподелени и ще се постарая да наваксам :)
Това, което виждате е дело на моята свекърва. Тя напоследък се е вдъхновила и сътвори една планина от красиви чанти!


"Черно и бяло" е едно много интересно творение! Комбинацията от кожа и дантела и би подхождала на всяка дама, която си пада по по-елегантният стил!


Тази прекрасна дамска чанта носи в себе си някакъв летен заряд, частица морско настроение! Може би това се дължи на черно-белите "медузки" - както ги наричам аз, а може и да е от дантелата, която ми напомня рибарски мрежи...


За съжаление, както не веднъж съм изтъквала - фотографските ми умения не са толкова добри, колкото ми се иска и мога да ви уверя в това, че чантата на живо изглежда много по-красива отколкото на снимките!


Иска ми се да имаме едно малко по-лятно лято от това в момента и пожелавам на всички ползотворно творчество макар и в дъждовният ден :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар