събота, 15 ноември 2014 г.

Нещо ново в минало време :)


Хей здравейте,
Заглавието на днешната публикация може да ви се вижда странно, но се дължи на факта че новото го изработих миналия месец, а не съм го споделяла с вас :)


През октомври имах за поправка една рокличка, която беше доста лошо скъсана, а поради факта, че тази рокличка е плетена, трябваше да отстраня част от нея с широчина около четири сантиметра.


Всичко с подкъсяването беше наред, но ми стана жал да изхвърля лентата и реших, че от нея може да се направят някакви аксесоари, които да бъдат  използвани в комплект с рокличката :)


Ето какво се получи: брошка и щипка за коса.


Мисля, че съм достатъчно удовлетворена от резултата и то не толкова от двете розички, колкото от щастливата реакция на  поръчителката!


 Ми така де защо да изхвърлям неща, от които могат да се родят нови такива и най-важното - да направиш някого щастлив? Безценно!


Пожелавам на всички приятна Събота, повече усмивки и весело настроение!


Ей и стискайте палци на нашето момче в Хамбург довечера и дано да ни даде още един основателен повод за радост и празнуване!!!


2 коментара:

  1. Типично в мой стил - да не изхвърлям нищо и всеки дефект да стане ефект :))))
    Чудесна работа !

    ОтговорИзтриване
  2. Юленце, изключително ми е приятно да получа такъв коментар от Чудотворница като теб! Това си е повече от похвала!!! Целувам те!!!

    ОтговорИзтриване